Birisimiki Kızlar merhaba Bişey sorcağım. Kızım 2 yaş 2 aylık. Bıldırcın yumurtası tavsiye ettiler. Ama araştırdığımda kimi 1 yaştan sonra verebilirsin diyo kimi 3 yaş öncesi verme diyo. Kullanan varmı yaş aralığı nedir. Siz veriyormusunuz ?
Minel-inannesi Birisimiki benim kiz 19bucuk aylik ben veriyorum. Normal yumurta cok geliyo, yerken öğürüyo diye doktorumuz onerdi. 2, 3gunde 1 veriyorum. Yumurta vermedigim gunlerde 1tatli kasigi tahine limon sıkıp veriyorum kahvaltidan once.
Minel-inannesi Birisimiki yooo. Tam haslayipta veriyorum. Hatta kendisine soyduruyorum☺️ çiğ nerden cikmis? Mikrop kapabilir diye rafadan, kayisi kivaminda yumurta bile vermiyorum.
Birisimiki Minel-inannesi çevremde ve internette bazı yerlerde çiğ tutulmasını söylüyorsa. Malum maliyeti falan olur bende başlamayı düşünüyorum zaten. Teşekkürler
Minel-inannesi Birisimiki çiğ verip vermemeyi doktorunuza danışın o size nasil onerir bilemem. Simdiden afiyet şifa olsun 😊
Birisimiki Birisimiki Malum maliyeti falan olur Minel-inannesi malum mikrop olur falan diye yazacağıma maliyet yazmışım t9 hatası 😃 Tamamdır teşekkür ederim.