Vildan28 Dolven vermeyin 14 yaş altına zaten önerilmiyor.Keza aşı öncesi ateş düşürücü vermekde bence anlamsız.Çocugun direncini düşürüyorsunuz böylece.Ateş çıksın bi cebelesssin vücut yenemesse daha çok yükselirse calpol bebek şurup verin.Ćıkmayan ateşe ilaç mı verilir.Nasıl bizler ağrımız olmayınca ağrı kesici içmiyoruz.Olmayan ateşede ilaç verilmez.6 aylık çocuğum 4 aylık da bi ateşlendi onun dışında hiç ateş olmadı.Zaten ebelerde diyor doktorlarda 37.5 olursa geçerse ilaç verin