Bu probiyotiği kullanan var mı arkadaşlar kullanıp ishal gören var mı biz bebeğimde kullanıyoruz kız kardeşim eczacı gaz sorunumuz vardı o getirdi kullandık ama sanki ishal yaptı su gibi ama günde 2-3 defa en fazla yapıyor çok sık değil 37 günlük bebeğim anne sütü alıyor