Bebeğim 5 aylık olacak ben işteyken sağdığım sütleri içmiyor bir türlü biberon içiremedik kaşıkla da içmiyor 4-5 saat aç kalıyor ben gelene kadar 5 aylık olduğunda ek gıdaya geçirsem mi çok mu erken olur acaba en azından ben yokken bir öğün bir şeyler yiyip doysa 😔