Merhaba hanımlar 24 ocakta 2960 kg doğdu oğlum, hastane çıkışımız 2730. İlk 1-2 ay güzel kilo aldı.3 ay direk 670 gr aldı anne sütüyle. Bu ay da 400 gr almış. Çok üzüldüm şahsen. Çok hareketli yan dönebiliyor eller kollar oynuyor. Hiç durmuyor. Benim gibi erkek bebeği olan annelerle konuşmak istedim. Yazarsanız çok sevinirim 🌺🌸