37+3üm
Iki gün önceye kadar bebeğim yan duruyordu bunu duyan hemşire suyunun gelmemesi lazım uzakta oturuyorsunuz suyun gelirse yetişene kadar geç olabilir dedi bunu doktorda söylemişti, neyse apar topar hastaneye gittik doktor eliyle kontrol etti dönmemis bu bebek dedi eyvah dedim sezaryen ultrasonla baktı dönmüş dedi kafam öyle karışık ki😮💨
Üç gündür bel ağrım var dünden beride bebek çok kasılıyor acıtıyor artık canımı 🥹ve bugün kasıklarımda ve doğum kanalında aşırı baskı hissediyorum dün öyle açıklık vs var mı diye bakılmadı ama ben bu baskıdan ne çıkarmam gerekir nasıl anlarım napicam bilmiyorum hastaneye uzak oturmak öyle zor ki cidden