Mavidnz42 Merhaba anneler baby me sıvı leke çıkartıcıyı deneyen varmı? Deneyip memnun kalan sıvı olan mı daha etkili toz olan mı?
Kizilciksurubu Mavidnz42 Sıvısını denemedim ama toz olanı kullanıyorum, memnunum. Çıkaramadığı kaka lekesi olmadı. 😂
1cocuksevdasi Mavidnz42 sıvı da kullanıyorum pek ise yaramıyor gibi sanki toz çok daha etkili 2 paket aldım bugün
Gizmokzilla Mavidnz42 ben sıvısını denedim pek fayda göremedim açıkçası ama toz olan mükemmel ya… Gömleğimin birine fondöten damlamıştı kaç oldu yıkadığım sürttüğüm asla çıkmadı tekte çıkardı toz olan. Mucizevi bi şey 🤤
Mrvsmt2502 Mavidnz42 tozunu kullanıyordum geçen gittiğimde yoktu sıvının aldım birazdan makineyi çalıştıraçağım bakalım nasıl olacak 🫣
Mrvsmt2502 Mavidnz42 fiyasko 🥲 beklememiş kaka lekesini çıkarmış ama bekleyenleri ve yemek lekelerini çıkaramamış koyduğum gibi aldım
Tansukiz Mavidnz42 toz olanı kullanıyorum ben suya yatırıyorum çamaşırı güzel çıkarıyor memnunum sıvı olan o kadar etkili değil onu da kullanmıştım
sokaklahmacunuu Mavidnz42 ben sivi sprey aldim bazi lekeleri cikarmadi toz olanini cok övüyorlar onu alacagim birde