Kızım 28 aylık. Emzik bağımlısı. Daha dogrusu gün icinde nerdeyse hiç almıyor ama uyku icin mutlaka arıyor. 1 tane emziği var, dün akşam nereye koyduysa bulamadık hadi bu sefer emziksiz uyuyalım dedim. Direndi ağladı en son 1 bucuk saat geçti yalvarıyordu anne emziğim yok nolur emziğimi getir vs gibi sakin kaldım hep konustum ama fayda etmedi en son saat 1 bucuk oldu aşırı uykusu vardı sabah ben de kalkıp işe gidicem, eşim 1 saat aradı taradı buldu verdik aldıgı gibi sarıldı bana uyuyakaldı. Ben nasıl bıraktırcam emziği? Bir de kardeşi var o da emzik emiyor onunkini istiyor bu seferde