Maka_Paka Alan var mı ? 1 yaşındaki oğluma 3 6 büyük gekdi diye bir yorum gördüm. Kalıbı nasıl oluyor kullanan var mı?
Dondurmalikahve Maka_Paka Baş çevresine bağlı bence, oğlum küçükken kuzeninin 2 şapkasını vermişlerdi araları zaten 7 8 ay oğluma hiç olmadı, oğlumun baş çevresi küçük, kuzenin ki büyüktü
Melisce Maka_Paka aynısı benim oğlumda var 25 aylık şuan kafasına küçük geliyor 18-36 ay almıştım sanırım bedeni öyleydi. Kalıbı küçük. Alttan iplerini bağlayamıyorum sıkıyor
sokaklahmacunuu Maka_Paka ben bi tane lcw dan aldim bej renk mickey var ustunde model benzio alltanda baglaniyor deneyerek alabilirsiniz biz 8 ay 20 gunluguz bize biraz buyuk geliyor size tam olur
KuzeyinAnnesi03 Maka_Paka 0 3 aldım oğluma 4 aylık büyük ama 6 9 ay arasına 0 3 olur canım ona gore bakarsan 6 9 olur canım
Deletedmom_123 Aynısını aldım oğlum 25 aylık kafası kemikli bir çocuk 3-6 yaş aldık tam oldu normal kalıp yani kalıbı diğer şapkalarla aynı benim oğlumun kafası büyük o nedenle büyük alıyorum
LuzClarita 2 ay önce almıştım. Oğlum şu an 8 ay 8 günlük. Postunuzu görünce hatırladım ve denedim. 6-18 ay bedeni almışım. Kafasına oluyor ama ipleri cırt cırtlanmıyor. 🫣