@pasaklisinkukuli Kendi aile sağlık merkezimizdeki hemşiremiz aşı elinde olmayınca aşı gelince arayacağını söyledi, o zaman yaptırırız dedi. Bende oraya güvendim haliyle. Yani geç aşı olması sorun olsaydı o anda aşıyı getirttirip yapardı birkaç gün içinde. 1 aydanda fazla bi zaman geçti, aşı daha yeni gelmiş ve beni çağırıyor. Geç olmasını hemşire sorun olarak görüp bana söylemedi, söyleseydi o anda bulana kadar hastaneleri dolaşırdım. Hemşire bilgilendirmedi. 1 buçuk ay geçti zaten. Ne yapacağımı bilmiyorum. Eczaneleri tek tek arıyorum fakat yok. Şuan öğle arası bitmedi özel hastaneleride arıyorumda öğle arasından sonra görüşücem. Sizlerede sormak istedim