Merhaba canım hiç korkma ben hamileliğim boyunca tiroid yüksekliği nedeniyle ilaç kullandim ve her ay kontrole gittim, kızım doğdu hemen tsh a bakıldı ve çok yüksek çıktı malesef 10 gün sonra tekrar baktılar ve değerler normale dönmüştü ... içiniz rahat olsun Allahın izniyle değerleri düzelicek siz tekrar kan verin 🙏🏻