bircn1 Merhabalar hanımlar havalar ısındı malum bebislere hangi koruyucu Güneş kremini aldınız tavsiye bekliyorum.
Fasulye12 bircn1 mustela almıştım kızıma, yüzüme de kullanıyordum . Dokusu ve koruyuculuğu şahane. Görenler sorar hep ne sürdün yüzüne diye , İpek gibi yapıyor. Öyle kireç gibi beyazlık bırakmıyor
CLEXAN06 Sıveno 50+ aldım geçen hafta yapış yapmış değil yağlı da bırakmadı kokusunda çok hoş 480 tl almıştım