Merhaba arkadaşlar. Bebeklerinizi sütten nasıl kestiniz? Göğüs ağrılarınız ile nasıl başa çıktınız? Kademeli olarak öğün eksilterek bıraktırmaya çalışıyorum ama ona rağmen göğüslerim ağrıyor. Çocuğumun doktoru nane çayı ve adaçayı iç hem sütü azaltır hem tadını değiştirip tiksindirir dedi onun dışında yapabileceğim birşeyler var mı? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.