Kızlar kızım 4 yaş 1 aylık bu ara sürekli ağlama sürekli memnun olmama bir sinir bir inat artık kafayı yiycem kendim 4 aylık hamileyim artık kendimin derdini unuttum onunla ilgilenmekten ne zaman düzelecek bu sadece benim kızımmi böyle yoksa çocuklarin hepsi mi aynı huni takmaya az kaldı 🤦🤦