Hilal9 Bebeğim bi kaç gün sonra 11 aylık oluyor tam ben artık 11 diyorum bebekleriniz neler yapıyor çünkü benim artık pskolojim bozuldu en ufak hareketini kafama takıyorum mesele gel gel yapmıyoruz elimizle göz teması var gülümseme var isme tepki var abisi otizm tanılı oldugundan çok takmaya başladım bana neler yaptıklarınızı anlatırsanız ona göre çocuk pskiyatrisine gidicem yoksa evde kendimi yiyorum
Bayramsibel Hilal9 herhangi bir doktora gösterdiniz mi?benim oğlumda canı isterse yapıyor her bebeğin gelişimi farklıdır
Tanya486 Kızım 11 aylık olacak benimde oturarak popo üstü sürünüyor ismine dönüp bakıyor, karşısında gülen birine oda ıh ıh diye yalancı sesli gülüş yapıyor, anne diyor baba diyor gel gel diyor bu kadar sanırım daha küçük başka bişey yapmıyor
Hilal9 Tanya486 Bayramsibel zaten devamlı doktor kontrolunde ama 2 aydır gidemedil bi türlü baba dede gel hadi diyor gülümseme var alkış var ama gel gel bay bay yok aklıma takılıyor taklit yok
Bayramsibel Hilal9 o kelimeleri benimkide söylüyor bilmiyorum ama belkide daha geç yapmayı da ögrenicek olabilir