D_deniz Denizzehraaaaah 2kutu serbest diye biliyorum. Yani 1tane onlu kutu 1tane daha onlu kutu. Lakin emin değilim 1kisiden bilgi almıştım. İsviçre yaşayan yeğenim öyle demişti
Laydaren Denizzehraaaaah Otelde sigaraların fahiş fiyatlara satıldığını öğrendiğimiz için biz 10lu paket götürmüştük. Valizdeydi sıkıntı yaşamadık.
endoplazmikretikulumiste Denizzehraaaaah biz hep bavula koyarız konaklama alanlarında aşırı pahalı 20 tane filan alırız genelde hiç sorun yaşamadık .
Tugce3493 Denizzehraaaaah yurtiçi sorun olmaz yurt dısından getırıyorsan 6 karton getırebılırsın kısı bası