Zengo Kizlar bebegim.4 aylik kusmasi var.ve salyasi falan oluyo dumduz yatirmak istemiyorum yastik kullandinizmi yarari ne zarari ne
Gulgok12 Zengo 9 aylık bebeğim hala kullanmıyorum doktorlar 2 yaşından önce önermiyor zaten . Boğulma riski var allah korusun . Ben yatağının baş tarafının altına battaniye falan koyup biraz eğim vermiştim yatağa .
neanladinyurdagull Zengo 6 ay 10 günlük kızım yaklaşık 1 aydır hafif yastık kullanıyorum çünkü düz yattığında horluyor burnu tıkanıyor uyuyamıyor.kusması vs hiçbirşeyimiz yok doğdugundan beri sadce burun etlerj var