Benim oğlum cuma günü tam 4 Aylık oluyor canım. Akşam 8-9’civari yatırıyorum. Aralarda uyanıyor sallıyorum beşikte 3-4 kez de emziriyorum uykulu. Işığı kapatıyorum kolidorun az ışığında uyutuyorum. Gündüzde 8-9 gibi yatıyor sabah 6 da kalkıyor, gündüz 10 dk 10 dk hiç uykumuz yok . Yada sürekli sallıyorum uykusunu alsın diye. Çok zor 😞