Bebeğim 5 aylık 4 aylık olana kadar hep beni emdi şimdi emmiyor sadece mama kullanıyoruz hipp kullanıyordum fakat son zamanlarda gazını zor yapma tuvaletini yaparken ıkınma farkettim biberon lansinoh kullanıyoruz başka biberondan kaynaklı mi bilmiyorum ama mamayı değiştirmeyi düşünüyorum mama önerir misiniz ?