CerenAyza
Ben bırakmıştım. Su aralar dis cikarma donemindeler o yuzden sekteye ugradi. Biri kendi uyuyor bazen otekini sallamam gerekiyo. Dis cikarma donemi bitince yeniden deneyeceğim. İlk biraktirmak icin çabaladığım zaman cok uzun sürmüştü. Ama pes etmedim aglatmadim da hic. Acikcasi boyle aglasalardi karsi olsalardi yapmayacaktim. Yere bseyler serdim ustune uzandik beraber. Telefondan ninni veya muzik acip kenara koyuyordum onun sesi ile uyuyorlardı. Bende yanlarinda duruyordum hatta bazen uyuyor gibi yapıyordum öyle oyle alistilar. Cok uzun surmedi ama 1 2 gun bu seklde uyuttum hep ama bi uyutmaya gittigimde 1 saatimi aliyordu uyumaları. Gerçi benm ikiz oldugu icinde o kdr vaktimi almis olablr çünkü biri ses cikarsa oteki tam dalacakken uyanıyordu. Bu arada bebeklerm gunduzleri 10 15 dk max yarim saat uyurlardi. Sallamayi bıraktıgimdan beri her uyumalarinda 1 saat uyuyorlar. Bence sallaninca cok sk uyaniyorlar.