Kızım iki haftalıkken eşim cezaevine girdi iki çocukla tek başıma kaldım sıkıntıdan sütüm azalmisti mama vermek zorunda kaldım şimdi kızım 2 ay 11 günlük oldu sütümü arttırmak için düzenli sağım yaptım sütüm artmaya başladı ama şimdi de kızım emmek istemiyor biberona alıştığı için memeyi reddediyor herzaman mama alacak gücüm yok anne sütü alsın beni emsin istiyorum gerçekten bu durumu yasayı atlatan varsa tavsiyelerini istiyorum nasıl tekrar memeye alistirabilirim bide daha yolun başında hemen emmiyor diye pes etmek istemiyorum Allah rızası için bı tavsiye verin şunu yap bunu yap diye nolur