Merhaba anneler, kızım 7 aylık genelde yürüteçte zaman geçiriyor ve her adımında parmak ucuyla ilerliyor kucağımızı aldığımızda da ayaklarının ucuyla basıyor. Bir arkadaşım bu durumun ileri ki zamanlara da yansıyacağını söyledi doğru mu? Bu durumla başlayıp yürümeye böyle devam eden çocuklu var mı?