elifbuse06 Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık yavaş yavaş ek gıdaya geçmek istiyorum mama falan vermek istemiyorum emiyor ama önerir misiniz bu ayda yavaştan ek gıdayı ve neler verebilirim?
minikoglummmmm elifbuse06 i ayda başlattı doktor ve şuan öyle tiskindi ki doktor başla demediyse başlamayın
Deletedmom_115 elifbuse06 bende erken başlamayı düşünüyorum ki daha 3 aylık ne yesek ağzımızın içine bakıyor vermemek için kendimizi zor tutuyoruz 😂😂😂
elifbuse06 kimbumadam yani ne yesem ağzıma bakıyo😂 ağzına vermiş gibi yapıyorum hemen ağzını açıyor istiyor gibi
kimbumadam elifbuse06 hehehe yerim onu Daha küçük canım en azından 15 gün daha sabret bence Ömür boyu yicekler zaten Hiç acelemiz yok Sindirim sistemi henüz gelişmedi kabız olma ihtimali yüksek Kaldı ki yutma için dik duramıyordur daha zaten
marsiyen elifbuse06 Bizim de öyleydi doktora gittik rutin kontrole beş aylıktı muayene etti başla dedi diyetisyene yönlendirdi.
heygorl 6 aydan önce ekstra bir sağlık durumu yoksa(kilo alamama gibi) özellikle anne sütü alıyorsa ek gıdaya başlanmaz.
arven2024 heygorl evet benim bebeğimde tam 4 buçuk aylık boyu kilosu çok iyi anne sütü alıyo sadece doktor 6 aydan önce kesinlikle başlamıyoruz dedi
marsiyen elifbuse06 Herkesi yönlendiriyor detaylı bilgi veriyor diyetisyen liste veriyor. Şehir hastanesi.
Goktugmom_ elifbuse06 neden neden neden zaten ömrümüz boyunca ek gıda yiyecegiz bırakın emsin 6 aylık bebekler bile geçtiginde kabız vs oluyor daha çok erken