Kızlar benim panik atağım var peşpeşe hamilelik emzirme falan derken doktora gitmedim bebeğim 26 aylık oldu şuan kademeli memeden kesme dönemine girdik ama 2 ay falan belki sürecek çok fazla atağım tutmaya basladı hatta bebeğim dün düştü çok şükür büyük bir düşme değildi yani gözümün
önünde oldu ama birikmislik sanırım atağım tuttu saatlerce kalbim ağrıdı vücudum istemsizce kasılıp titredi daha öncede atağım olduğunda titreme olurdu ama bu sefer çok uzun sürdü hatta tansiyonum falan mı yükseldi diye korktum ölçtüm normaldi eşim evde olmasa kızlara bakacak durumda bile değildim yani daha 1 2 ay kadar beklemek istemiyorum doktora randevu aldım 6 hazirana ama ilaç yazarmı emzirirken kullanan varmı?