Merhaba 3 ay 24 günlük bebeğim var. Öksürük balgam geniz akıntısı ve sürekli burun tıkanıklığı mevcut. Dün gece de ateşi 38 e çıkınca sabah doktora götürdük. Doktor iburamin zero ve oselmir şurup yazdı. İburamin zero’nun prospektüsünde 2 yaş altı kullanmayınız yazıyor ve ciddi yan etkileri mevcut. Yaşına basmamış bebeğine kullanan var mı?