Kahvaltıya dair hiçbişeyi yemek istemiyor 3 yaşında . Zaten diğer öğünlerde pek güzel yediği söylenemez ama ne yumurta ne peynir ne bal ne kaymak asla diline sürmez kaynımın şarküteri var binbir çeşit peynir bal tereyağı bir çocuk hiç mi yemez ya yemiyor . Ben napıcam bunla bilmiyorum değerleri yüksek değil ama ilaç kullanacak kadar da düşük değil doktor bu kahvaltı işini nasıl yapıcaz ya . Bir tane yumurta yese bile yeter benim için ama asla yemiyor