Önceleri böyle değildi. Uykuya dalardı emziği atardı bitti gitti aramazdı. Şimdi emziği atıyor birde aranıyor her iki dakikada bir emzik veriyorum. Hem kendi hem bizim uykularımız gitti yani iyice deliriyoruz ailecek. Bantlamayacağıma göre tek çare bıraktırmak. 4-5 ayından emzik bıraktıran oldu mu hiç? Mümkün mü?