Mesela ek gıdada neler yediriyorsunuz. Örneğin; ben 8 aylık oğluma bu sabah 9 da ,yarım muz,biraz avokado,labne ezip püre yapıp içine bir tatlı kaşığı pekmez döküp yedirdim, saat 14.00 gibi patates havuç çorbası yapıp içine kuzu iliği ekleyeceğim,(biraz katı yapıyorum daha rahat yiyor) , akşama doğru bebek irmiği pişirip içine elma rendeleyip yedireceğim, akşamda şeftali püresi yedireceğim.. günlük hergün bunu yapıyorum. Siz yapıyormusunuz mesela.. bazen ara oğün olarakta ev yoğurdu yediriyorum.. sizin ek gıda verme rutininiz nedir