Aylardır çok güzel bir uyku düzenimiz vardı 9 da uyur gece belki bikac sefer uyanır saat 6-7 gibi güne başlar ve gün içinde iki uyku yapardi. Ne olduysa bi anda oldu. Tam 13 buçuk aylık ve 5 gündür uyku yok, huzursuzluk da yok. Uykusu geliyor uyutuyorum 1 saat olmadan bir anda kalkıp oturuyor ve bana gelmek istiyor ama bunları yaparken ağlamıyor huzursuz değil sanki saatlerce uyuyup uykusunu almış gibi. Biraz araştırdım herkes 13 ay uyku probleminden bahsetmiş ama kimse sebep çözüm ya da geçtiğine dair bişey yazmamış. AY LUTFEN Bİ AKİL FİKİR İHTİMAL ÇÖZÜM BİSEY SOYLEYİN BANA. YA DA GECİYORSA GECECEK SABRET DEYİN. Vallahi tükendim eşime sinirleniyorum, çocuğuma kızıyorum sonra oturup ağlıyorum. Bu sefer ağlamaktan uykusuzluktan hiç kendimi toparlayamiyorum