yeka38 oğlumu iki yaşına gelene kadar sadece 1 kere nikaha götürdüm.
onun dışında hep babama bıraktım düğünlerde falan. çünkü çocuğu sürüklemekten başka işe yaramıyor bence. hatta 3,5 yaşında şu an ara ara eğer açık hava ve esen bi yerse hala götürmüyorum düğüne, evde dedesiyle oyun onyamak onu daha mutlu ediyor. benimki pandemi bebesi olduğu için kalabalıktan kaçırmak önceliğim oldu gerçekten