mervelina1 geçenlerde bi yazı okumuştum ne olursa olsun bebeğinize sinirlendiğinizde ellerine bakın diye. bunu bir deneyin derim yardım yoksa(eşten bahsediyorum )tek başına bakmak çok zor oluyor. sinirleriniz bu yönde artmış olabilir. öncelikle anne olmak kabullenmektir bence uyumayabilir, ağlayabilir, huzursuz olabilir vs. içinize böyle bir sinir geldiğinde hemen ellerine bakın bebişinizin minicik elleriyle ne kendini sizden koruyabilir ne karşılık verebilir. Bunu düşününce zamanla içinizdeki o sinir nöbeti geçecektir. bizden başka dünyaları yok unutmayın.