Kızlar oğlum 29 aylık bu bir aydır bir türlü iyilesemedik ikimizde sürekli öksürük grip ilk başlarda da ateş.Doktor antibiyotik felan yazdı kullandık ama yinede tam anlamıyla düzenlemedik.Hic bir şekilde bir şey yemiyor.Onu anlıyorum çünkü bende onunla aynı hastaliktayım ve gerçekten hiç bir şey yemek istemiyor insan ama o kadar zayıfladıkı bir deri bir kemik kaldı.Bir öneriniz var mı