umutluannee
umutluannee benim de erken doğan bebeğim var 36. Haftada doğdu ama gelişim olarak yaklaşık 1 ay daha küçüktü karnımda. Şu an 10 aylık başını rahatça tutmaya 5. Ayda başladı 7. Ayda tam tur sağa sola dönmeye başladı, destekli oturma ve sürünme şeklinde emeklemeye yeni başladı neredeyse 1-2 hafta olmuştur. Benim de endişelerim vardı ama zamanla çocuk bir şeyler yapmaya başladıkça endişe panik de gidiyor içinizi ferah tutun. Doktora götürmeyi çok düşündüm oturma ve emekleme konusunda ama dediğim gibi her şeyin ilacı zaman kendinizi sıkmayın ❤️ yakın zamanda yürüteç aldım ve bu sayede birkaç gün içinde ayakları üzerinde durmayı öğrendi ellerinden tutuyorum ve belli bi süre durabiliyor. Bebeğimi bu hafta fizyoterapiste götüreceğim kendiliğinden oturma ve emekleme hareketlerinin başlamasını bekledim daha kolay ve rahat hareket etmesi için yararı olacaktır size de tavsiye ederim. Maalesef prematüre bebekler yaşıtlarının gerisinden geliyor çoğu konuda ve bir süre bu şekilde gidiyorlar, önemli olan sağlıklı olması lütfen siz de benim gibi kendinize sıkıntı yapmayın bebeğinize güvenin ❤️