kubisma Kizlar 20 gunluk bebegimin burnu dogdugundan beri tikali bazen cok hirilti yapiyo ayni durumu yasayan oldu mu
Deletedmom_216 kubisma ben burun aspirator ile sabah aksam temizliyorum. Burun pisligi olmuyo yani tikaniklik oyle bi tikaniklik olmuyo bizde kustugunda burnundan da geliyo kusmugu oluyo burnunda bu da rahatsizlik vermesin diue temizliyorum
denizinanasi kubisma bizimde öyleydi ve ben tıkalı diye bir sürü şey yaptım o konuda pişmanim çünkü temizledigimde de bir şey çıkmıyordu büyüdükçe kendiliğinden düzeldi.
kubisma Uykusuz-annee burnununa damla olarak mu yoksa siringa ile mi vermeliyim bazi yerlerde bebegin burnuna zarar verecegini okudum cekindim o yuzden
kubisma ikiprensesbebiss yaa cok sevindim insallah oyle olur. Bide bizde esimin ve kardeslerinin burnunda et var acaba bebegimiz de de mi var diye düşündük insallah oyle bisi degildir
Uykusuz-annee kubisma damla olarak şırınga olarak vermen kulak enfeksiyonuna sebebiyet verir Bizim doktorumuz kesinlikle önermiyor
yorgun1momyy_ kubisma şırınga kullanımı daha sağlıklı aspiratör almak istemiştim doktorum ve eczacım şırınga kullan demişti gayet normal tıkanık yaşanması
ikiprensesbebiss kubisma benimde ilk bebisim ve bende korkmuştum ve üzülüyordum devamlı hırıltı nefes alamıyor diyordum ama öyle değilmiş
duruannesiiii 20 gunluk benim bebegimde beninkide cok tikaniyo tikanmaktan ememiyor cikdirmak uzereyim
kubisma Dedektifgadget gorunurde pislik olursa aliyorum ama gorunurde pek bisi yok o yuzden aspirator ise yaramiyor maalesef
Uykusuz-annee Dedektifgadget evet bende bir iki kere yaptım çok hasta olduğu zaman doktorum kesinlikle yapma dedi enfeksiyon olur dedi
Dedektifgadget kubisma evet ikisindede bir kaç kez damlatiyorum ve aspiratör ile çekiyorum eğer aspiratör yoksa hiç onu almayın süpürgeye takılan var onlardan alın
kubisma yorgun1momyy_ ilk 3 ay sadece burundan nefes aliyor ya o yuzden de suan siringa kullanmak istemiyorum simdi sadece aspiratör kullanabilirim