Annelikdeneyimim- Kızlar gece yatırıyorum sabah ya burnu tıkanıyor yada sümük doluyor oda sıcak ondan mı üşütüyor desem üşütmez temizledim yine az önce baya dolmuş üzülüyorum acaba hasta mı ettim diye çünkü geçenlerde antibiyotikle iyileşti
gncglozclk Annelikdeneyimim- kızım 4 aylık her gun gunde 2 defa yaparım hasta oldugu zaman 5 6 kez cok doluyorsa grıp olabilir az sa normal
ngp Annelikdeneyimim- sabah akşam serumla temizleyin İsterseniz gerekirse 3 defa günde hala geçmezse alerji olabilir belki. Çocuğunuzu en iyi siz bilirsiniz. Çok kapanıyor çünkü..Ben sırt üstü yatıyorum kafasını yan çevirip 2 ml 3 şırınga olarak tek tek sıkıyorum. Her sıktığımda ters çevirip elimle sırtına vuruyorum kubbe yapıp. Baktım hala çıkıyor bir tane daha sıkıyorum her iki delik için aynı şeyleri tekrarlıyorum kuruyanlar bile çıkıyor. En son da aspiratör ile çekiyorum ki hiç kalmasın. Her zaman değil burnu çok kapandığında böyle temizliyoruz. Yoksa da 2 günde bir böyle diğer günlerde de kulak çubuğuyla alıyorum. 3 ay 18 günlük bu arada bebeğim hasta olmuştu ondada böyle temizleyip buhar vermiştim.
gncglozclk Annelikdeneyimim- vallaha benım bıldım 6 aya kadar cunku 6 aydan sonra agzından nefes almaya baslıyorlarmıs ☺️
Atesmomm Annelikdeneyimim- evet evet geliyo 23 24 derece olması gerek en fazla trend yoldan almıstık biz markası medisana dıye oda nemlendiricisi kullanıyorum birde ben
pozitifanne06 Annelikdeneyimim- 22 -23 derece olmalı 24 ün üstüne çıkmamalı ama yaz geliyor yapacak bir şey yok çok kalın giydirmeyin sicaklayip terliyor olabilir