Arkadaşlar bebeğime ilk Aptamil kullandım prematüre doğduğu için ama sonradan aşırı gaz yaptı 1 buçuk aylıkken Bebelac Gold kullanmaya başladım ama sanki bununlada doymuyo hepsini bitiremiyo ama sık sık istiyo mamasını değiştirmem gerek mi acaba sma veya hipp denemeyi düşünüyorum bebeğim şuan 2 ay 20 günlük beni arada az emiyo onun dışında hep mama ne yapmam gerek??