Merhaba Anneler,
Oğlum 1,5 yaşında emzirmeyi bıraktırmak istiyorum siz nasıl yaptınız şuanda aşırı düşkün memeye (emzik ve biberonu kabul etmiyor) bu süreçten biraz korkuyorum ilk çocuğumu emzirmemiştim apse olduğu için ameliyat olmuştum göğüsümden sütü kesmek zorunda kaldım
Yardıma ihtiyacım var 🥺