Gunaydin kizlar.
Ankaradayim. Bulundugum semtte kizimi bu sene kesin anaokuluna vericez diyorduk.
Ozel fiyati almis basini gitmis. 17-18bin dediler. Baska bir yer 13 bin dedi ama bize o bile cok. Piyasaya gore iyi ama ortami da cok cok kotuydu.
Devlet anaokulu ise 2019lulari alacagini belirtti. Seneye de siz onceliklisiniz ama dedi. Inanir misiniz gittigimiz devlet anaokulu ortami ozelden daha iyiydi.
Her seyden müdüre hanim tam bir egitimciydi.
Neyse. Kisacasi bu seneden hayir yok gibi duruyor.
Kizim suan 45 aylik. 4 yasa 3 ayi var.
Ben de boyle haftada 2-3 gun olan etkinliklere götürsem diye düşündüm. Yani kurs gibi aktivite gibi.
Fikir olarak sormak istedim nasil yonlendirebilirim ?