Canım aya vurunca bebeğin aylık 600 grdan fazla almış bence iyi benim kızımda öyle aylık hep 600-650 gr alıyor zaten 500 grdan fazla alıyorsa doyuyordur demek çişli kakalı bezi de yeteri kadarsa niye dert ediyorsun 😊 insan kafaya takıyor haklısın benim de kızımın emmesi falan iyi keyfi yerinde şükür ama almayınca almıyor işte bazı bebeler böyle 🫠