günaydın kızlar oğlum 18 aylık uzun zamandır gece uykularını kesintisiz yapıyor ancak son 2-3 haftadır sabahları 5 civarı kalkıp emmek istiyor sonra bir daha kıpır kıpır 1-2 saat sürekli memede huzursuzlanıyor geri dalamıyor gözler kapalı sürekli kalkıp meme diye ağlıyor ki emiyor olduğu halde kendi emmeyi bırakıp ağlıyor emzirmeyince iyice sesli bağırarak ağlıyor bir çözümünü bulamadım hepimiz için çok yorucu olmaya başladı nasıl bir yol izlemeliyim neden böyle yapıyor acaba gün aydınlandığı için mi geri dalamıyor bu durumu yaşayan var mı