Merhaba, benim kızım 2 ayı doldurdu. Son bikaç haftadır uykuya dalamıyor. Uykusunda sürekli ses çıkarıyor sıçramaları fazla haliyle uyandırıyor. sanırım uykusunu alamadığı için de huzursuz ve ağlıyor. Uyutmak için saatlerce uğraşıyorum. Sonrasında 15 dakika uyku ve başa dönüyoruz. Bu kadar sesli hareketli uyku normal mi ve var mı artık bize uzun uyku?