tansu44 Merhaba 5.buçuk aylık bebeğime mama veriyorum böyle toz mamayı koyabileceğim saklama kabı varmı önerebileceğiniz veya siz nerde muhafaza ediyorsunuz ? Trendyoldan baktım mama kabı diye bişey yok😕
alinduhatg tansu44 tuperware koyuyorum veya dışarı çıkarken 2 seferlık aldığım ıcın cam saklama kabına koyuyorum
MnkKrtl tansu44 ben dışarı çıkarken şu marketlerde kapaklı kaşıklı yoğurt kabı var altı var üstü falan var trendyola yoğurt kabı yazınca çıkıyo biraz altta renkli onlardan kullanıyorum bazen sadece alttını alıyorum bazen üstünüde alıyorum içine meyve bisküvi falanda koyabiliyorum
aven tansu44 e bebek renkli katli mama kabi var onu kullaniyorum hatta olcup koyuyorum cok kullanisli buldum
ZeydsMom tansu44 ay banada lazim ama hepsi kucuk. Ben evde saklamak icin ariyordum. Mama pakette oldugu icin bi cam kavanoz gibi bisey lazim. Simdilik bundan onceki mamasinin kutusuna dokuyorum.
3kedili2bebekli tansu44 babyjemin var 3 hazneli yuvarlak bir sey kapağı çeviriyorsun açıp dokuyorsun olcekleyip dokuyorsun babyjem toz mama saklama kabı deyin çıkıyor