edamikail Kızlar 1 ay 6 günlük bi oğlum var hem mama hem anne sütü alıyor, su vermelimiyim çok az da olsa
Ogretmenannex edamikail mama alan çocuklarda emzirme sonrası bir çay kaşığı verin ki kabız olmasın diyor doktorlar . Kardeşimin bebeği için geçenlerde doktor vermedikleri için kızmış . Bazı doktorlar vermeyin diyor iki farklı görüş var . Ben de anne sütü aldığı halde verdim günde bir kere bir çay kaşığı ucuyla