Damla_ Ben de günde 1-2 kez aptamil veriyorum memnunum şimdilik. Her bebekte aynı etkiyi yaratmıyor mamalar kimisi kabız kimisi gaz yapıyor deneyerek bulmak lazım malesef. Anne sütüne en yakın mama diye de bişey yok her annenin sütü bir değil her gün her emzirmede gelen süt de aynı değil. Mamalar bebeğin bütün ihtiyacını karşılayacak içerikte üretiliyor zaten standart hepsi aynı. Sadece artıları ve eksileri var. SMA güzel mama ama probiyotik yok mesela Aptamilde var. Bazı mamalarda maltrodeksin bile var nişasta var iyi araştırmak gerek. Kulaktan dolma bilgilerle herkes bişeyler söyler siz bebeğiniz için en doğrusunu bulmalısınız.