mervee345 Kızlar ateşi 37 4-37-7 arasında seyriyor calpol verdim yarım saat olmak üzere kaç olunca yüksek oluyor ateşi grip bebeğim sabah doktora götürecektim
benmkzm- mervee345 geçmiş olsun,38 zi geçerse yüksek olur benim kızım 40.8 ile acile gitmiştim gece yükselirse sabahı beklemeyin küçükmüş bebeğiniz daha Allah korusun ateş tehlikeli doktor 38 zi geçerse acile getir demişti enfeksiyon olmuş kızım boğazı
Asya-5561 mervee345 geçmiş olsun 38 üstü ilaç vermenizi öneririrm. Ortam değiştirin kıyafetlerini biraz inceltin ara ara takip edin