Kızlar ben bu haberi gördüm göreli asla aklımdan çıkaramıyorum o bebeği.. yani nasıl bir anne bebeğini evde yalnız başına bırakıp 10 gün gider açlık ve susuzluktan ölmüş yavrum kendi evladı olmasını geçtim insan kuşunu kedisini bırakamıyor kadın tatilden gelince bebeği yerde ölü bulmuş üzerini değişip yeni ölmüş gibi göstermeye çalışmış yani aklım almıyor İllaki psikolojik sorunları vardır kadının normal değil ama bir insan ne kadar aklını kaybedebilir bak cinnet geçirmeyi anlarım anlıktır birşey hatırlamazsın ama bu çok başka birşey.. Çok etkilendim sürekli ara ara aklıma geliyor bebek gece naptı çok korkmuştur belki ağlayarak uyuyakalmıştır üstünü başını düşünemiyorum bile 10 saat geçse bezler sızdırıyor üşümüştür diyorum hiç kimse sesini duymadı diyorum hatta rüyalarıma giriyor rüyamda oğlumu gece bırakıp eşimle gidiyorduk deliriyorum herhalde ilk defa bir olay beni bu kadar etkiledi aklımdan çıkartamıyorum destek falan mı alsam acaba sizede oldu mu hiç daha önce