Merhabalar anneler…
Bebeğim 13 aylık ve son 5 gündür geceleri asla uyumuyor. Emziriyorum, sallıyorum, yatağına koyduğum anda ya da en geç 30 dakika içinde uyanıyor. Bazen konuşarak bazen ağlayarak bazen de oturuyor yatağında. Ama tekrar sallamadan kesinlikle uykuya dönemiyor. Minik meleğimin uyku kalitesi tamamen düştü, ben de 5 gündür toplamda 7 saat ancak uyudum. Aç değil, gaz problemi yok ( zaten gaz problemi en geç 6.aydan itibaren kalmıyor), çok şükür hasta da değil. Diş çıkarıyor desem zaten şu anda 8 dişi çıkmış durumda. Bir süre daha diş gelmemesi lazım. Her ay rutin kontrole de götürüyorum bebeğimi takipli doktoruna. Muayenelerde de herhangi bir sıkıntı çıkmadı.
Benzer bir durum yaşayan anneler var mı aramızda?..