neseaydin İlgisiz olduğunuzu asla düşünmedim burada bile konu açmanız dertlenmemizden ben de belki başka meskale vardır,ikinci bir planda mi kaldi ki diyordum öyle yazmışsınız zaten Rabbim sabırlar versin abiniz için de 😞
Öncelikle dikte çok iyi fikir ,çok yararlı olucak kitap okumak da çok iyi çok güzel ,her gördüğünüz yerde yazanları ona sorun örneğin markette ,yürürken reklaml panolarında TV de ki TV yi azaltın beyni dolu olmasın eğer varsa uykusunu güzel alsın öncelikle kaygı bozukluğuna çare bulmak lazım çok minik dert edinmek için sorumluluk ayrı dert edinmek ayrı 🥺 onu sevdiginizi herseyin not olmadığını çalışınca olucagini bol bol hatırlatın özellikle baba ile yaosin çalışmalarıni imkan varsa