Defnepamuk Bebegım 3 aylık kontrolunde cıkan kıloyla aynı cıktı su an 3 ay 20 gunluk ıkısınde de 6300 cıktı 1 gram bıle almamıs bu durum normal mı yasayan var mı ?
Defnepamuk Defnepamuk anne sutu ıle beslenıyor meme reddı yaptıgı ıxın sagıp bıberonla verıyorum yanı ne ıctıgınıde goruyorum
busenihicalakadaretmez Defnepamuk peki boyu farketmiş mi? Ama yine de hiç kilo almaması ilginç. Doktor bişey dedi mi?
anneliksevinci Defnepamuk kıyafetle mi tartılmıştı? Hani belki kıyafet farkı birbirini dengelemiştir ? Fark yok gibi görünmüştür o yüzden ?
Defnepamuk busenihicalakadaretmez doktorda cok garıp dedı cunku ılk ıkı ay 1 kg ucuncu ay 700 gram almıstı ama 20 gundur hıc almamıs
busenihicalakadaretmez Defnepamuk yine de toplam aldığı kiloyu aya bölersek ayda 600küsür grama denk gelir Buda normal bi değer ama iş ki sadece bu ay böyle olmuş olsun, bundan sonra böyle devam etmesin o zaman sıkıntı olabilir.
Defnepamuk anneliksevinci evet kıyafetle tartılmıstı sımdı tartıldıgından ekstra bı ayaklı pıjama altı vardı