Arkadaşlar oğlum 5 buçuk aylık kucağıma alıyorum kendi kendine hemen kolumun altına kafasını koyuyor öyle uyuyor. Ama bana etrafımdaki herkes bu şekilde uyutmamın iyi olmadığını büyüdükçe çok zorluk çekeceğimi, kollarımın ağrıyacağını vs. Söylediler. Ayakta sallamak daha kolay koy salla diyorlar. Ben sallamaya alıştırmamıştım hiç sallamadım. İlk kez bu etraf yüzünden geçen gün bir kaç sefer salladım sadece. Ama alıştırmadan yeniden bıraktım. Sizce hata mı yapıyorum? Sallamalı mıyım? Koluma yattığında sallamıyorum kolumu havada tutmuyorum yastıktan vs destek alıyorum ağrımıyor kolum şu anlık. Sadece elimle hafif hafif pışpışlıyorum.